Zaslúžený odpočinok

17.05.2009 22:11


Dnešok sa niesol v znamení oddychu a relaxu. Nakoľko sme s Estonom vyše mesiacia nemali voľný ani jeden deň, ja som už únavu pociťovala na 100%. Skoro každé ráno o 5,00 s Estonom na stopy, práca, prechádzka s Estonom alebo výcvik a cez víkend výcvik a výstavy mi dali poriadne do tela, a tak som dnes ráno pri zvonení budíka povedala dosť a poriadne si oddýchla a načerpala síl. Spolu s Estonom sme spali do 8,15 a veru by si aj dlhšie pospinkal. Ja som potom relaxovala ďalej za čo vďačím najmä mamine, ktorá sa s Estonom hrala na záhrade. Ja som len podriemavala a občas prečíala stránku-dve v knihe a poobede som sa už aj ja zapojila do hrania s Estonom. Aby Eston nevyšiel z cviku spravili sme krátku, ale intenzívnu poslušnosť a Estonovi to šlo veľmi veľmi dobre. Večer sme si pogrilovali klobásku, dali si pivko a bolo nám hej.

A ako bolo v na cvičáku? Robili sme najmä poslušnosť a prekážky. Prekážky Eston v pohode zvládal a na záver sme mali skupinovú poslušnosť. Napriek tomu, že bolo strašne sparno, Eston cvičil veľmi dobre, dokonca pri odložení za pochodu spravil presne to čo má:)) a pekne na mňa čakal medzi ostatnými aj napriek tomu, že dobre vedel, že je bez vodítka tzn. bez kontroly. Je pravda, že to nebolo 100% (zo "sfingy" sa vyvalil), ale považujem to za úspech, že nezdrhol k múru ani, že sa nešiel hrať s ostatnými. Potom, keď som sa s ním šla prejsť bol veľmi poslušný, deti ani cyklistov si nevšímal...

—————

Zpět