Víkend a dnešný cvičák

17.03.2009 19:10

Cez víkend a vlastne aj tieto dni som mala stráviť v Anglicku a užívať si  sv.Patrika... osud to však chcel inak a ja som nakoniec zostala na Slovensku pri mojom "Patrickovi":DD Napriek tomu som mala aspoň možnosť pobudnúť pár hodiniek v príjemnej spoločnosti Everestovcov a poriadne sa "potuľkať" s Everkom. Ever nám pekne narástol a je z neho nádherný hafan. Pri príchode ma trošku obrechal, ale v zápätí mi už nosil jeho papuče:D So Zuzkou a Vladkom sme si dobre pokecali a už sa teším, keď sa s nimi stretnem na klubovke:) Nedeľu som teda nakoniec trávila doma s Estonom, ale rozhodne neľutujem. Napriek silnému dažďu sme sa vybrali na dlhú prechádzku. Eston sa poriadne vylietal, naháňal aportík a aj sme trošku pocvičili. Využili sme to, že sme šli dve cez les. Na okraji lesa som s Estonom zámerne trošku odbočila a motivovala na seba (piškótik vždy zaberie:D) , aby si nevšimol kedy zmizne mamina. Po takých 5 -10 minútach som ho vyslala do lesa na revír a "krpec" maminku hneď aj našiel a vyštekal:) Ešte sme to 2 x zopakovali - hlavne nenápadne:DD a pobrali sme sa domov. Cestou sme stihli stretnúť naše kamošky srnky a hurá domov. Ako sme vyzerali s mamčou po návrate sa radšej nepýtajte:))

V pondelok sme z prechádzky utekali s mamčou do kina na toho nášho dlhoočakávaného Marleyho:) Milý film, ale kniha lepšia. Jedine čo môžem vyzdvihnúť je záver. Rozhodne odporúčam!!! V pondelok sme obdržali aj výmer za Estona a veľmi ma pobavil priložený letáčik, ktorý hovoril o venčení-  citujem:

  • nedovoľte psovi robiť potrebu kdekoľvek a už vôbec nie na verejnom priestranstve (verejné priestranstvá, chodníky, trávniky, detské ihriská, športoviská, školské zariadenia, budovy...) - škoda, že nenapísali kde ho teda venčiť, keď ani chodník ani trávnik nie je vhodný:DD
  • pri venčení chodievajte so psom vždy na rovnaké miesto
  • noste so sebou vrecká a lopatku a upracte po svojom psovi
  • po vyšpinení, psa ihneď pochváľte a odmeňte

Dnešný deň sme s Estonom vyrazili na cvičák. Na pláne bolo vyhľadavánie a vyštekávanie. Eston pekne našiel skrytú osobu aj ju pekne vyštekal:) Mala som taký pocit, že pre neho najväčšia odmena bolo pomaznanie sa so skrytým Vladom, Ferom a Honzom... Ďalšou odmenou pre neho boli poriadne nahánky s Agim, Bártym, Daysinkou a Becky:)) Tomu je v posledné dni sveta žiť...

 

—————

Zpět