Stretnutie s gazdom a moje presádzanie

18.06.2008 14:30

Oj veru, kde začať! Takže včera prišiel domov z obrovskej diaľavy môj gazda Tomáš senior, teda senior nie je jeho priezvisko, ale ževraj sa to tak hovorí, keď sú dvaja v rodine a jeden je starší. Pch, tieto ľudské výmysly mi proste nepôjdu do hlavy, ale čo už.

Najskôr som sa trošku bál, stiahol som chvost a skrýval sa za paničku Janku, ale keď mi vysvetlila, že nie je čoho sa báť a od gazdu som dostal piškotku tak som k nemu priletel ako víchor. Ešte sme sa chvíľku oťukávali, predsa len... pes nikdy nevie!, čo to bude keď to bude.  Ale ráno som sa s ním už aj hral a piškótkoval opäť:) A teraz už k nemu aj prídem, keď na mňa zavolá. Gazda mi dokonca chce postaviť aj vlastnoručne búdu na dvore, že keď tam už budem preháňať tú burinu:D, aby som mal kde zložiť kosti! Teda, neviem síce aké kosti, keď žiadne nedostávam, ale prečo nie. Pokojné miesto sa mi veru zíde:)

Už minule Vám isto nabondzovala Janka, že som sa hral na záhradníka, ale dnes som to zobral od labiek. Gazda s gazdinou upravovali záhradu a ja som pri tom nemohol chýbať!!! Minule som sa naučil vytrhávať burinku a dnes som sa ju rozhodol presádzať. Nechápem prečo sa na mne zabávali, keď som to sadil do kvetináča... pár fotiek je pridaných v mojom fotoalbume Záhradník. Keď ma to už omrzelo, Janka sa so mnou celý deň preťahovala o loptičku, uzol a ježka... naháňali sme sa a blbli:D Jeee, to mi ale bolo dobre. Na konci som toho už mal plné labky a tak som to zrazu zvrtol a hups - už som bol na treťom schode do môjho domova. Zrazu ma schramstli a už som sa opäť niesol na rukách dovnútra, kde som zničený zaspal v pelechu.

Ale aby ste nemysleli, že sa len hrávam. Dnes som s paničkou cvičil privolanie s menom a aj reagujem na príkaz "Sadni". Jedine čo paničku jedujem je, že v mojom dvore to spravím, pekne tam aj chodím, ale akonáhle idú so mnou pred dvor a na ulicu - muchy žerte ma!! Sadnem si a ani pohnúť. Proste som sa rozhodol ignorovať svet mimo. Aj ma každý deň vyložia na neznámom mieste s cieľom ísť domov - prvý krát som im to zožral aj s navijákom, ale včera už nie! Ale ešte si to rozmyslím a dám Vám vedieť! Tak zatiaľ....

—————

Zpět