Prekvapenie paničky

01.03.2009 18:44

IroningTo by som nebol ja, keby som aspoň raz do týždňa niečo nevyviedol:) Aj dnes sa mi podarilo... Gazdinka žehlila, panička bola pri tom svojom počítači a furt ťukala do tých písmeniek a ja som veselo odfukoval na mojom koberci. Gazdinka zrazu prestala žehliť a chystala sa odniesť prádlo hore do izieb. Otvorila dvere a ja ako pravý gentleman som jej dvere podržal. Skôr ako mohol niekto zasiahnúť som zdúchol hore schodmi rovno k mojej paničke. Poriadne som prešmejdil všetky izby. V paničkinej izbe pribudli nové kvietky - nabudúce by som ich mal aj presadiť, tentokrát som to nestihol:D xi xi xi.  To už sa ma snažili zahnať dole do môjho apartmánu, ale ja som sa veru nedal. Dokonca som sa nedal nalákať ani na pamlsky, pch! Oni si myslia, že som blbý?! radšej som sa pobral do spálne a to už panička čakala, že pristanem na posteli - no nebudem jej dávať vodu do misky:D Pekne som sa posadil, vyhodil zástavu a štekol na ňu. Panička sa tvárila, že mi nerozumie a ja som pritom len hovoril, že mňa už odtiaľto nedostanú.  Pekne som sa tam zložil a tváril sa akože tam nie som. Až naveľa som sa nechal uhovoriť na granulky a tak som si šiel s paničkou pre granulky. Skontroloval som či dáva správne granulky a či ich dáva dostatok.  Kým sa mi dorábali granulky tak sme spoločne zablahoželali gazdovi k meninám a aj ja som pridal svoj brechací pozdrav:) Tak sa majte ja idem naháňať susedovho kocúra, ktorý sa mi práve producíruje po záhrade...

—————

Zpět