Nové známosti

18.06.2008 14:29

Jooj, ja mám teraz taký ťažký život:( Nemám tu bračekovcov, ktorých by som lomil a zistil som aj to, že všetko fuj! sa mne tak hroooozne moc páči:D Ale pekne po poriadku.....

Panička sa bála aká bude moja prvá noc doma. Ale ja som to vymyslel po svojom:) Ja som sa už vyzavíjal cestou do môjho nového domova a v noci som pekne spinkal a chrápal a o dečku som sa ani nestaral. Zo mňa sa stal taký krt domáci:D Zahrabem sa pod stôl, stoličku a tak tam spinkam, prevaľujem sa, válam sudy:D Ale späť k spánku. Jedine som večer nemohol zaspinkať - hodil som si totiž pred spaním dlhší šlofík, haf! Spal som dve a pol hodinky a mal som veľmi veľa energie:) Ale s gazdinkou sme sa vyhrali, tak to potom šlo:)

Tak som sa prespinkal do nového, krásneho, slnečného dňa. Dnes som zas veľa nových vecí spoznal: Aminka od susedov, pochodil som si chvíľu na takej dlhočiznej šnúre  (panička našepkáva, ževraj je to vodítko:) ) a teraz poobede ma prišla pozrieť krásna kokeršpanielka Tina. Júúj , tá ale vrčala keď som chcel svojho ježka:) Inak podľa paničky som taký malý lemroš, ktorý ak to pôjde takto ďalej sa stane ževraj nejakým gaučákom. No to určite!

Po takom veľkom vzrušení som si to zas zapikoval ako krt pod lehátko a tam som chrňal hodinku. Jedine na čo sa panička sťažuje, že zle papám... a hryziem. Aj ona by hrýzla, keby mala také neposlušné zúbky ako ja:D

Dobre vážení a milí priatelia. Slnko ešte svieti, takže sa idem ešte vybehať do záhradky. Kým sa vybehám, môžete si zatiaľ mrknúť fotogalériu.

 P.s. ja som taký zábudlivec, dnes som spoznal aj také čudo - bicykel sa to volá a aj motorku. Brr, to nemám rád.

—————

Zpět