Ako som chytal vlnky

18.06.2008 14:32

Už som si poobede myslel, že budem celý deň hniezdiť v svojom rodnom hniezde - teda dvore a hrať len futbal a trhať burinu. A to sa mi moc nepozdavalo, lebo energie som mal za desať šteniatok! Ja vám poviem, dnes na mňa paničky nemali vôbec čas:( Jedna stále kamsi odbiehala, druhá má len hrešila - čo ja môžem za to, že som sa chcel zoznámiť s rybičkami z akvária (počas noci nám totiž prasklo akvárko a voda nám pekne vytiekla a ja som rýchlo zachraňovala čo sa dalo a ten beťár Eston chcel len tie ryby loviť:D - poznámka Janky). Okrem toho bola panička nejaká nervózna - ževraj diplomku dokončievala, ale vraj už bude na mňa mať teraz viac času:D Jejda, to bude ale žúžo:)

Ale podvečer nastala zmena. Ja som už nevedel čo so sebou - lietal som po izbe, všetko hrýzol, brechal a skákal len tak pre zábavu. Paničky si teda povedali, že ma treba trošku prehnať a keďže bolo krásne slnečno a teplúčko, vybrali sme k vode.  Najskôr som behal po lúke ako splašené kozliatko a najmä som čuchal a čuchal a čuchal. A objavoval som nové Fuj! veci.) Xi xi. Potom sme trénovali trochu chôdzu na vodítku a panička sa smiala, či mám v zadku vrtuľu (veď ja tam mám predsa chvostík), čo som ťahal za troch hovíkov:)  Potom som chvíľu šiel aj slušne pri nohe, ale to trvalo len veľmi krátko:) Musím sa pochváliť, že už si z korčuliarov ani bicyklistov nič nerobím a pekne idem svojou cestou. Noví ľudia ma tiež veľmi nevzrušujú a občas idem aj za nimi, najskôr trošku nedoverčivo, ale potom sa nechám aj trošku pohladkať - teda v rámci slušnosti. A už som sa osmelil aj na cudzích hafanov.

A na záver prišla tá super chvíľa. Prišli sme dole až k vodičke. Začal som skákať a vrtieť chvostíkom. Panička si myslela, že pijem vodičku, ale to som len vlnky chytal:D To vám bolo žúžo... potom som sa aj rozbehol a čvach do vody až po krk. Tu už bola hlbšia vodička a tak som radšej pekne krásne priplával až k brehu, na paničku som vytriasol vodu z kožucha a upaloval chytať vlnky. To vám bola parádička, niet divu, že večer som zaspal ako dudok a až na večeru som sa zobudil a zhltol skoro celú misku s granulkami. Ja proste vodičku milujem....

—————

Zpět