Život puberťáka

30.09.2008 23:12

Eston aj jeho súrodenci oslavujú dnes 8 mesiacov. Fíha 8 mesiacov. Takto pred 8 mesiacmi sme sa už nevedeli dočkať správy od Martinky, kedy sa narodí ten náš krásavec. A ejha už je tomu 8 mesiacov. Estona máme všetci veľmi radi aj v tomto období:DD Je to taký veľký čertisko, ktorý vymýšľa 23,59 hodín, čo spraviť, ako obísť nejaký príkaz, čo vyviesť. A tú jednu sekundu spraví niečo, za čo ho musíte milovať:-) Napríklad minulý týždeň bol celý deň neposlušný, ale večer pred spaním, keď sa bol vyvenčiť na záhrade, zrazu pribehol rovno ku mne a doniesol špeciálne len pre mňa svoje obľúbené pískacie kura, sadol si, usmial sa, ľahol a zaspal...S Estonom sa rozhodne človek nenudí. Napriek tomu aký je temperamentný, výcvik mu musíme trošku prispôsobiť. Čo tým myslím?! Doba kým Eston niečo pochopí je o niečo dlhšie ako u iných - kým ostatní sa za pár minút naučili ľahnúť, Estonovi som sa s tým musela venovať týždeň každý deň. Obrana?! Jeho súrodenci Emir aj Monty krásne idú za peškom, ktorý im dáva figurant, štekajú o stošesť - Eston sa skrýva za mnou  a tvári sa ako týraný pes:D Prosto sa bojí. Keď sme však doma alebo na lúke ide za peškom ako šialený, skáče, hryzie a nepustí ani za nič! Príde figurant - koniec:( V prípade ak na prechádzke alebo na záhrade sa zjaví niečo, čo predtým nevidel - šteka a behá okolo toho aj pol hodinu, dokiaľ nezistí, že ho to nezožerie:D Prosto má trošku iné myslenie ako jeho súrodenci - Esi ale mi ťa aj tak máme radi:D

Na stránku som uploadovala aj sľubované narodeninové video - TU  Prosím ospravedlňte nižšiu kvalitu, odišiel mi môj noťas aj s hudbou, takže videá sú bez zvuku a zostrihané na kolene:)

—————

Zpět