Sába, Mali - Malo a aport

18.08.2009 23:21

Dnes budem asi oslavovať. Po dlhočiznej dobe sa Eston konečne rozhodol vziať drevenú činku na milosť. Posledný mesiac odmietol aportovať čokoľvek, pre loptičku len vybehol a hneď zaľahol alebo ju len tak hrýzol. Dnes ráno som spravila po dlhej dobe pokus a po krátkej poslušnosti mu hodila aport činku a on pre ňu nielen vybehol, ale ju aj chytil presne tak ako má - za stred a obehol si tri kolečka okolo záhrady. Druhý pokus: vybehol, vzal a doniesol (bez predsadnutia). Taká som bola z toho nadšená ako už dávno z ničoho...Dúfam, že mu to nadšenie pre aport vydrží a že to bude chcieť praktizovať aj mimo našej záhrady:DDD

 

 Eston si od malička užíva radosti, lásky, starostlivosti. Keď čítate alebo poznáte Estona asi si hovoríte, že chceli by ste byť psom:DD Ale nie všetci mali to šťastie. Útulky sú plné krásnych hafanov, ktorí chcú lásku a starostlivosť. Hneď by som si jedného vzala domov, ale zatiaľ to nie je možné. A o mačičkách ani nehovorím. A tak som sa radšej stránkam útulkov vyhýbala. Ale dnes naša kamoška Danka našla stránku útulku v Piešťanoch, kde môžete prevziať patronát nad niektorým hafanom, kým je ešte v útulku. Ide o finančný patronát. Viem, že to nie je to isté akoby ste sa s hafanom či mačičkou stretávali osobne (nedostanú od vás tú lásku), ale aspoň takto im chceme pomôcť v ich neľahkom osude. Práve v tomto útulku Danka našla nádhernu fenku NO Sábu, do ktorej sme sa obe zamilovali a rozhodli sa pomôcť Sábe. Sába má problémy s chrbticou resp. s platničkou a chystá sa na RTG, ale je to fakt krásavica. Posúďte sami:

A keďže som aj na mačičky, tú sú ešte moje "dve deti" Mali a Malo:

—————

Zpět