Majstrovstvá Slovenska Súchno Štrba

15.06.2009 14:00

V nedeľu som sa vybrala bez Estona na psiu akciu. Presnejšie na Majstrovstvá Slovenska do Štrby. Ráno ma Danka vyzdvihla a už sme  cestovali smer Štrba. Bolo nám dopriate nádherné teplé a slnečné počasie. Po príchode sme sa usadili a mohli pozerať výkony jednotlivých pretekárov. Videli sme ako niektoré "cviky" majú či nemajú vyzerať:D a aj akým chybám počas nácviku sa vyvarovať... dosť často sa stávalo, že pes pri vysielačke vybehol a po prebehnutí určitej vzdialenosti sám zaľahol bez povelu psovoda. Natočili sme aj pár videí, ktoré možno dám na net ak nájdem čas spracovať ich, lebo sú dosť dlhé. Najväčšiu zábavu ak sa to dá tak nazvať, som mala pri návšteve verejných toaliet. Tak toto som ešte fakt nezažila. Spoločné záchody s mužským osadenstvom! Do dievčenských toaliet ste sa dostali prejdením mužskej časti toaliet. Takže návšteva vyzerala asi tak, že ste sa hlasovou otázkou presvedčili, že tam nik nie je, rýchlo prebehli a rýchlo zavreli dvere. Spiatočná cesta vyzerala veľmi podobne:D Čo sa týka výkonov, nie som síce odborník a nie je mi hodné súdiť:(, ale musím skonštatovať, že tá časť, ktorú sme videli nebola práve najlepšia. Z 12 pretekárov boli podľa mňa dobrí len 2 pretekári! Keď si spomeniem na MS BO 2009 nedá sa moc porovnávať:( Ale je možné, že sme vystihli naozaj len tú horšiu sekvenciu (boli sme tam krátko)...

 

EDIT 23.7.2009

Na základe komentára v Návštevnej knihe mi nedá dať malý dovetok k článku. Článok bol písaný najmä kvoli povzbudeniu ostatných nech sa idú pozrieť na MS, Majstrovstvá Súchna alebo iné preteky. Nie k posudzovaniu iných, ale kvôli tomu, že sa tam môžu veľa naučiť a najmä my laici - začiatočníci, ktorí len práve začíname. Ja som sa tam veľa naučila a o jednej z vecí, čo som sa naučila aj píšem. V podstate z každého preteku (skúšky) aj z toho najhoršieho si človek môže niečo odniesť. Čo sa týka tých výkonov, boli sme tam krátko - nevideli sme všetkých a to čo som videla som si len neprofesionalne porovnala s MS BO, čo je zas o niečom inom a na vyššej úrovni, keďže to už nie sú kvalifikácie, ale rovno MS. Ak som sa týmto článkom dotkla pretekárov zo Štrby, je mi to ľúto ...

—————

Zpět