Frisbee s Tomášom

18.06.2008 14:36

Konečne som dnes očuchal celú moju svorku. Môj pániček - Tomáš junior dorazil po dlhej dobe do mojej tehlovej búdy. Ani neviem, čo ma to zrazu pochytilo, pred tým som to nerobil... ale poviem Vám, zrazu ma chytila nervozita, veď je to cudzinec a musím brániť svoj domov. Takú paľbu som spustil... teda som brechal jedna radosť. Normálne ani piškótky ma nebavili, po dohovorení paničkou som ho vzal na vedomie a teraz sme už celkom kamoši. Ale odtiaľ podtiaľ:D Ani nie hodinu potom ma prišla navštíviť sesternica. Nevlastná, aby sme boli na čistom. Veď chápte ja som hovík a ona čínsky chochoľatý bez srste, či tak nejako sa to vraj volá. Ale je celkom zlatá. Teda aspoň tie uši čo jej trčali:D Ale poďme k veci. Jej panička, teta mojej milovanej paničky, tá tu už veru bola, aj piškótkami ma nakŕmila, ale ejha. Ani sám neviem a už som opäť na ňu brechal a vyhrážal sa jej:D Panička hovorí, ževraj som začal strážiť.... Panička má z toho radosť, veru už si myslela, či ju aj niekto neukradne, keď som každého vítal s radosťou...

Po dobrom spánku sme sa večer vybrali skoro celá svorka na Stránik. Poriadne som sa vyšalel, vybehal... jój ale mi bolo dobre. Keď sme prišli na našu odpočívaciu lúku, zrazu vytiahli z tašky také čudo ružové a začali si to medzi sebou hádzať. Vraj Frisbee. A to bola voda na môj mlyn...xi xi. Keď im to nebodaj padlo, už som naštartoval labky a hybáááj a už som to držal v papuľke a nechcel pustiť. A tak si to čudo prehadzovali a ja som medzi nimi pobehoval a strážil, či náhodou nebudú nešikovný a či sa aj mne to čudo újde. To bola parádička.

A dnes mi konečne prišlo do hlavičky, čo to znamená, to pac. Panička to dva krát na mňa skúšala, ale neúspešne. Tak to vzdala a povedala si, ževraj nie som asi "cirkusant":D a naučím sa niečo iné. A ejhľa, trošku s oneskorením mi to dnes došlo a robím Pac! Síce ešte na piškótku, ale vraj mi to pôjde:) Ale je to zábava....

—————

Zpět