Cvičme v rytme

02.08.2008 15:46

Ráno, pomaly ani slnko nevyšlo a už ma panička brala ako každú sobotu na poriadne vybehanie na lúku. Teda, takto sa chodím vybehať každé ráno, ale vždy v sobotu ideme omnoho skôr ako normálne. Komu sa to chce vstávať:( Raz tam asi pošlem paničku samú:D Poriadne som sa vyaportíkoval, pobehal, potom som si chvíľku doma oddýchol a hurá na cvičák. Ani ma poriadne z auta nevyložili a moje packy aj chvostík už boli naštartované a nebyť vodítka už som aj tam. Opäť som sa stretol so svojimi známymi - dnes som si aj Irbiska poriadne občuchal:D aj s vlčiačkou Lindou sme sa pozdravili... Najskôr odo mňa chceli poslušnosť  a popritom nám teda aj mne robili zle... zlí boli na mňa... poplašňákom na mňa. Fuuuj!! Na začiatku som sa trhol, ale to sa skôr panička zľakla:D xi xi ale potom som si to odcvičil aj s tým hnusným zvukom do konca. Na chvíľku ma odložili, občerstvil som sa lesnými jahodami, pokonverzoval som si trošku s hafanom uviazaným blízko mňa a potom opäť čosi odo mňa chceli! Prekážky. Na prekážky som bol tak nažhavený, že som potreboval skludniť. Tak sme si vyšli mimo a porobili opäť poslušnosť a potom to už celkom šlo... rebrík som zdolal, hojdačku, cez tunel by som lietal jak blázen:D stále a stále a stále, pekne som si aj na pohyblivú kladinu vyskočil a prešiel. A potom prišla kladina a ja som si povedal, že dnes už necvičím. Škoda, že si to ale nepovedali aj na cvičisku:((( A tak som po mierne vyšinutých špekuláciach šiel s výcvikarom...hore a dole a hore a dole. Na druhýkrát som to pochopil a pekne som to trádoval:D Ani som si nestihol vydýchnuť a opäť sme cvičili. Postavili sme sa všetci do radu ako vojaci na varte a vždy posledný slalomom prešiel popri nás - a to sme všetci vrátane stojacich hafanov - museli vzorne byť pri nohe, potom sme pri sebe behali a opäť vľavo bok a vpravo bok, ľahni a od nás, a sadni a od nás, ľahni aj sadni za pochodu -z toho som bol mierne vyčumený. Viete, nepovedzte to nikomu, ale robil som to prvýkrát a až na niektoré maličkosti mi to celkom šlo:D A potom na záver sme rad za radom pekne šli na hojdaciu kladinu a na normálnu kladinu. A to som pekne prešiel aj s paničkou. Nakoniec sme obaja boli vyčerpaní. Panička hovorí, že bola mokrá ako myš.Vraj pri tomto tempe ani do posilky nemusí chodiť:DD Domov sme sa zničení dovliekli a hneď som to aj zacúval do brlohu. Tam som si hodinku pospal a už opäť vyvádzam a chystám sa opäť na prechádzku. Ja prosto dlho v nečinnosti nevydržím.... Inak Vám poviem na tom cvičáku makáme ako divý, panička ma stihne len pochváliť. Pamlsky dostanem až na záver cviku a len ak ho spravím dobre. Ale v poslednej dobe tie pamlsky akosi neprichádzajú, skôr ma pochváli Fešák! alebo Dobrý! ale aj to je fajn a ja sa s dôverom a vyplazeným jazykom na ňu pozerám... My sme totiž správna dvojka a chceme spolu makať a tak makáme....

—————

Zpět