Vyštekávanie a stopy

15.05.2009 18:43

Dnes sme sa napriek mojej únave vybrali na cvičák. Prišli sme trošku skôr, ale neľutovali sme. Už na pľaci "šantila" Danka s Lindou pod drobnohľadom Tonka:) My sme sa tiež pripojili a tak sme si spravili slušnú poslušnosť. Tonkovi zas neunikla žiadna chybička, ale boli sme pochvalení, že už je to zas o niečo lepšie. Až na to jeho ľahnutie, Eston šlapal o dušu hneď od začiatku. Tentokrát som sa za neho nemusela vôbec hanbiť a bola som s jeho výkonom veľmi spokojná. Po príchode zvyšku nášho tímu sa v našej drevenej búde spravili 4 ukrýty. Vždy v dvoch úkrytoch sa skrývali dvaja figuranti. Figurantom sme dali odmenu pre psov už sa šlo na vec. Prvé kolo sa Eston ešte len zahrieval, ale keď už bola na druhom kole skrytá Danka, Eston rovno pribehol, vyštekal a strašne sa tešil, že ju našiel. Tak sme otočili niekoľko kôl. Čo sa týka odmien, Eston je náš "truľko". On odmenu (myslím tým pamlsok alebo hračku) nepotrebuje. Pre neho najväčšia odmena je kontakt s človekom. Pohladkanie, poškrabkanie a je na vrchole blaha:) Vonku sa ešte poriadne vymaznal s Peťom a nebolo na okolí spokojnejšieho psa ako bol Eston. Ale zaslúžil si to. Bol naozaj super! Párkrát som mu to však ja skazila:(( Ale aj ja sa to raz naučím:)

 

A keď už hovorím o cvičení, stopičky nám idú jedna radoť. Pilujeme presnosť a označenie predmetov...Tento týždeň Eston akurát vypracovával stopu, keď som zbadala na blízku srnu. Už som myslela, že stopa je v háji, ale Eston si ju našťastie nevšimol a dokončil stopu tak ako mal. Stopa bola dlhá rovná 100 m, čas staroby 10 min (dlho mi trvalo zapnutie postroja:( ) a samozrejme na konci stopy resp. pár metrov za stopou ho čakal jeho aportík. Pamlsky ani nič také nepoužívame, presne tak ako pri cvičení:) Eston ako som už spomínala, akonále vidí pamlsky, zatmie sa mu v hlave a cvičenie, či stopu má na chvoste:D

 

V sobotu ideme opäť na cvičák a som zvedavá ako nám to pôjde...

 

—————

Zpět