Veľkonočné sviatky s rodinou

12.04.2009 22:19

Moja panička mi dala po ušoch! Vraj zanedbávam svoj denníček na nete. "To musíme hneď zmeniť", povedal som si. A tak som sa rozhodol opísať Vám moje veľkonočné sviatky.

Piatok

Panička aj celá moja rodinka okrem Tomáša (ten si vyvaľuje labky s Markétkou v Paríži:(niežeby ju opäť doniesol do Žiliny, nie on ju ťahá do Paríža, veď čo je v Paríži!! Ja som predsa tu!)  sa zišla na Veľkú noc domka. A ja som vo svojom živle. Každý ma škrabkal, hladkal a najmä mi všetci hádzali aporítky, lietajúce taniere.... Len keby som toho žrádla dostal viacej:(( Ale nebudem sa sťažovať, lebo zas dostanem tie nove granule, čo mi minule panička dala. Najskôr mi veľmi chutili, chrúmal som ostosedem, ale potom... brrr. Panička mi občas dala síce aj normálne mäsko s ryžou a s vývarom a už myslela, že zas robím výtržnosti, ale to ja vôbec tak nie... No čo Vám poviem, mne tie granulky proste prestali šmakovať a poslednú misku skoro do mňa musela panička narvať. A to ešte spravila pár pokusov so zmiešaním s mojím Traineríkom:))) Tak som si oddelil Trainer od P. granuliek a P. granulky som proste nechal v miske:))) Takže som späť na mojích mňami mňami granulkách:)) A to som vraj z P. granuliek veľmi pribral a tak som schytal menšiu dietku:(( Ďalšou novotou je, že si na mňa tá moja ukrutná tyranka panička pripravila nemilé prekvapko. Dostal som košík - náhubok! Fuuuj! Srstku, Kubišovú a všetkých na ňu. To sa mi vôbec, ale vôbec nepáči. A navyše to na mňa spravila mazane a ja som sa chytil ako tá rybička na háčik. Dala mi pamlsok a hups už bol košík na papuľke! Ale aby som nebol nešťastný, vzala ma po dlhých mesiacoch na vodné dielo. A to veľmi skoro ráno! A veru neobišiel som naprázdno! Stretol som tam našich starých známych z leta, ktorý tam deň čo deň chodia cvičiť! Nádherného americko-kanadského ovčiaka Falca a boxerku Ritu. A samozrejme kopu bežcov:DDD Xi xi xi. Cestu tam som absolvoval s náhubkom a tak som sa občas obtieral o paničku a snažil sa dať náhubok dole, raz som jej dokonca vliezol medzi nôžky, ale tá hneď vedela koľká bije a veru náhubok zostal na mieste. Potom som už bol vcelku v pohode a vykračoval som si to jedna radosť. Večer sme sa s paničkou a gazdinnou šli poprechádzať do lesíka a na lúčky, kde sme všetci traja obdivovali moje kamošky - biele riťky:D - srnky:)) Samozrejme paničky obdivovali ich krásu a ja som len ticho smútil, že ich nemôžem popreháňať!

Sobota

Sobota sa začala veľmi skoro ráno malou vychádzkou.  Potom ma naložili do tátoša a ani som nepovedal kosť a už som šlapal vedľa môjho brácha Emira a kamošky Lindy na stopy.  Téda poviem Vám, že Emirovi to parádne čuchá.  Emir bol super. Na konci pri odmene mu prebehla srnka pred nosom a už sa za ňou rozbiehal, ale jeho gazda Peťo zavelil a Emir veselo pribehol a pekne si sadol vedľa jeho ľavej nohy:) To mám ale frajera brata:)) Srnky opustí - aká to škoda:( Potom sme už trošku unavení prešli na cvičák. Tam sme začali poslušnosťou a skokmi: skok vysoký a áčko+ iné prekážky. Keď skončil kurz, pripojil sa k nám náš výcvikár a poďme makať! Slniečko poriadne pripekalo a jazyk som už mal trikrát obtočený okolo hlavy, ale ako hovorí panička, makať sa musí! Rozdelili sme sa na tri skupiny. Každú skupinu dirigoval "rozhodca" (1. skupinu Honzo, 2.skupinu Bea a 3. skupinu Danka).  A všetci museli šlapať podľa metodiky. Medzi prekážkami sa robila samozrejme poslušnosť podľa povelov rozhodcu. Panička si už veru aj vydýchla, že nebudeme robiť rebrík, ale zrazu Bea zavelila vpravo bok a to rovno na rebrík. Ja neviem, čo má panička proti rebríku, ja ho mám rád, len ona má taký malý strach... a ja ho pritom správim.  Viete, ja vždy na rebrík vybehnem akoby tam dávali niečo zadarmo a potom občas  zabalansujem zadnými labkami (vraj ich mám na parádu a neviem ich občas správne používať:D), ale vždy to pekne zvládneme a paničke po rebríku spadne kameň zo srdca. Ako panička vždy hovorí gazdinnej: " to vieš ako, keď občas to naše 43 kg prasiatko zahapruje zadnými  žiadna sranda!" Ale to už bolo veľmi dávno panička, tak sa neboj a hurá na rebrík!:)) Nakoniec sme to zdarne prešli: lávku, pohyblivú kladinu, kladinu, áčko, tunel, rebrík, hojdačku, skok vysoký. Spravili sme skoro všetky prekážky, teda až na skok vysoký, keď som už bol unavený a povedal som verejne dosť! Postavil som si predné labky na skok, obzrel sa pohľadom "keď chcete ešte skok, tak mi zdvihnite prdelku, ale ja už dnes končím!"  Ale nakoniec som to aj tak skočil, aby panička nebola veľmi smutná. Už aj ona vyzerala veľmi unavená. Chvíľku som si oddýchol a záver patril skupinovej poslušnosti, kde skúšali naše reakcie na streľbu. Prvýkrát počas chôdze som sa obzrel, ale šiel som ďalej - osobne si myslím, že by som bol hluchý, aby som neskontroloval odkiaľ ide hluk, ale počas odloženia v ľahu a v sede som sa nepohol ani o kúsok a pozeral na moju paničku. Konečne prišla po nás gazdinná a ja som sa zlikvidovaný zvalil v kuchyni do chládku. Potom sme sa už len na záhradke pekne hrali.

Nedeľa

 

So ženským osadenstvom som sa vybral na malý výlet. Pekne som si túroval, srnky som prekvapivo nechal na pokoji (veď počkajte zajtra!), čuchal novinky zo života. Paničky len obdivovali nádherné lesy a lúky. Foťák samozrejme zabudli doma, ale ak zajtra nebude pršať pôjdeme zas niekam a donesieme veľa nových fotiek. Panička hovorí, že ako chlapec by som mal ísť zajtra pooblievať kamošky: Enie, Kellynku, Elišku, Ritu, Lindu, Anny, Ari - nuž ale obávam sa, že tie sú mimo. Možno nabudúce a neplánovane:))) Aj tak sa chystám na návštevu Elišky, Nikkeho a Erboska:) Tak ja na teraz končím a idem konečne spinkať - ráno musím byť čerstvý na tie stopy:)) Dobrú noc a krásne prežite zajtrajšiu Veľkú noc!

—————

Zpět