Super hafoj deň

21.03.2009 18:46

Dnes bol super hafoj deň. Normálne som sa začal zamýšľať, či náhodou nemám opäť tie narodky... Ale vraj nie:D  Teda tento super deň začal už vlastne včera. Aby ste teda boli v obraze... po niekoľkých týždňoch domov opäť raz zavítal môj nemecký pániček Tomáš. A neprišiel sám! Doviezol so sebou aj svoju priateľku Markétku. Ako správny hovík som ju poriadne obrechal, ale keď som objavil, že je dobrá zásobáreň piškótiek (tie ja veľmo ľúbím:D xi xi xi) začal som sa správať slušne. Prešmejdil som jej aj vrecká, či sa ešte piškótky nenájdu, ale každé vrecko má svoje dno, takže mi zúbky klapli naprázdno:)) Tak som si jej aspoň ľahol k nohám a hral som mazla domáceho. Prevalil som sa na bruško, packy zdvihol do výšky a ona ma musela v slabinkách škrabkať. Ak sa náhodou zabudla, svojím rypáčikom som jej hneďka dával najavo, že prídavky ja mám rád:) A tak sme sa premaznali do dnešného dňa. Pár hodiniek som si zdriemol a slniečko ani spoza hôr nestihlo vyjsť a ja už som si radostne bežkal v záhradke a ňuchal. Neskôr som sa chcel pripomenúť paničke, že aj granulky by už mohli padnúť do zobáčika malého hovíka, ale to som si už spomenul, že je sobota a treba na cvičák. A veru už aj po mňa šla s vodítkom. Na cvičáku som sa zvítal s mojimi kamarátmi a po dlhej dobe som sa stretol aj s mojim bráchom Emirkom a mojím druhým výcvikárom Tonkom. Poriadne sme si pocvičili poslušnosť, vysielačky a záver patril "dráždeniu".  Prvý sa ujal na dráždenie výcvikár Tonko. Najskôr som nechcel veriť, že by mi chcel zle, ale keď prišiel bližšie, hneď som vedel, čo treba robiť. A panička bola právom na mňa hrdá. Viete pred pár mesiacmi som sa trošku bál a dopredu by ste ma nedotiahli ani párom hovíkov, ale dnes som šiel s plnou parou vpred, brechal a trhal sa. Panička sa spokojne usmievala a dúfala len, že karabínka vydrží:DD Po Tonkovi nastúpil Peťo a to už som bol poriadne nažhavený a šiel som po ňom. Konečne som poriadne vypustil paru. Ani som sa nenazdal a už bol koniec:( Na konci som sa ešte potešil s Peťom, Emirkom a Ari a hurá unavení sme túrovali domov. No doma som si nestihol ani poriadne labky prehodiť v peliešku a to ma už na prechádzku volala naša kamoška Veronika s Erboskom a Nikkem. A to som si teda nemohol nechať ujsť. Ako správny pes som si to pekne túroval vedľa paničky a najskôr som nedal na dobiedzanie malého Nikkeho, ale potom nastal môj čas a poriadne som mu vytriasol kožuch:D xi xi xi. Viete, ja Nikkeho mám veľmi rád- on je totiž taká zmenšenina mňa samotného:)) Na prechádzke sme opäť stretli pánička s Markétkou, potešil som sa s nimi, vykradol som Markétke zásoby piškótiek a už som opäť túroval pekne domkov. Teraz Vám ešte píšem rýchly článoček a idem si to zapikovať rovno do pelecha- taký som unavený až no:)  Večer gazda zakúril v krbe a ja som im veselo kradol všetky polienka a paličky a potom som si robil kôpky dreva do zásoby:D xi xi xi. Ukradol som si paličku, zaľahol k Markétkiným nohám a stružlikal a stružlikal. Občas som sa nadvihol a šiel sa  k nej pomaznať. A tak prešiel večer a ja som nakoniec unavený zaspal...

—————

Zpět