Stretnutie alebo beh o život

14.10.2008 19:33

"Aportííííík!" zahulákala panička a mojím telom prebehol blesk, labky sa naštartovali a ja som opäť bežal s vetrom o preteky. V letku som chytil aportík,upaloval smerom k paničke a škeril sa na svet. Veď kto sa má lepšie ako ja na mojej večernej prechádzke. Tam si slobodne lietam, behám, ňuchám, hrabem, občas sem-tam nejaký "vitamínik" mi padne do bruška.... Ale už to začala byť nuda... A opäť aportík zahvižďal okolo mojích hovawatích uší a ja som trielil za ním. Chytil som a ako vždy som pribehol k paničke, nech sa oň trošku ponaťahujeme. Ale kde sa vzala tam sa vzala - srnka vyhupsla spoza kriakov. V tom sa aktivizovali moje gény. Trhol som sa jej smerom -  veď by sme sa mohli trošku pohrať :D Xi xi xi. Panička mala však rýchlejšie prsty a chytila moje vodítko... smola, snáď nabudúce. A to nabudúce prišlo veľmi skoro....

 

Panička ma na chvíľku ukľudnila a ja som pekne s mojou zástavou hopsal vedľa nej. Hodil som na paničku pohľad:"... veď ja už ani neviem, že pred chvíľou tu bola srnka! Hoď mi aportík, hoď. No ták, nebuď skúpa... baf!" Nepomohlo, tak som si našiel na chvíľu inú zábavku. Uznajte aj lovenie myšiek je zábava. Potvory jedny! Kto by po nich neskočil, keď vám pomaly chvostom udrú rovno do ňufáka... Ani som poriadne nerozhrabal nový myšiu noru a rovno vedľa môjho zadku prebehla srnka. Neubehla ani sekunda  a ja som už trielil za ňou ako o život. A za mnou trielil iný hafan - ridgback:) xi xi xi Panička s cudzou paničkou už len hulákaly na lesy...

 

"Estóóóóóóóóóón! Poď sem! Poď! Poď! Poď! Poď!" znelo údolím a mne sa rozjasnilo tesne pred hustým porastom - PANIČKA TU NIE JE!!! No ja nechápem... tá moja panička normálne kašle na srnečky! A to prichádza o takú zábavu:D xi xi xi. Nechal som srnku srnkou a bežal som s víchrom o preteky späť za paničkou. Občas som sa síce zvrtol, či sa náhodou tá srnečka neukáže, ale keď ma panička tak pekne lákala späť. Ani som tak ďaleko nezdrhol:) Len asi 100-200 metrov... nie som až taký blbý aby som zdrhol úplne:D A tak som vyškerený s pohľadom - prečo si ma odvolala - pribehol späť. Potom mi už dovolili len terorizovať život  myšiam:( Ale nabudúce.....

—————

Zpět