Stopy

15.04.2009 08:11

Ako som sľúbila včera večer, prinášam info ako nám to dnes ráno šlo na stope:) Ráno sme vstali o 5,00, obliekla som sa, pripla Estona na vodítko a už sme si to túrovali smer lúka. Eston sa pritom dobre vyvenčil. Šťastne sme dorazili na lúku. V zákrute som ho uviazala a šla robiť stopy. Spravila som tri drahy cca 50 m. Vrátila som sa pre Estona, nasadila som mu postroj, dlhé vodítko a hurá stopovať:) Pri prvej dráhe bol ešte trochu neistý (preveroval si stopu), ale druhú a tretiu pekne odčuchal. Pri označovaní som mu musela ešte trochu pomôcť povelom Označ. Chúďatko Eston bol po ukončení  3. dráhy (aspoň sa tak tváril) sklamaný, že už končíme, ale netreba to zas preháňať:)) Najskôr treba poriadne upevniť jedno a potom môžeme postupovať ďalej:)) Pozbierali sme veci a šli sme sa pohrať k neďalekému lesu.  Tam sa poriadne vybehal a už bol čas vrátiť sa domov a ísť do práce... 

—————

Zpět