Psie triky

06.08.2008 13:47

Dnes nám bola doporučená jedna kniha, na základe ktorej začneme od pondelka s Esinkom cvičiť. Sú medzi nimi triky, ktoré sa mi zdali ako zázrak, keď som ich videla v seriály Komisár Rex. Veď posúďte sami: zazvoní mobil a pes Vám ho donesie, prinesie Vám noviny, papuče, uprace po sebe hračky:D, vyberie kartu... Uhahah, tešíme sa a uvidíme ako to Esimu pôjde. Rozhodne sa nebudeme nudiť:D Teda nie že by sme sa nudili... cvičíme základnú poslušnosť pravidelne denne (konečne Esi začína reagovať na posunky rukou keď je odložený - napríklad som 10 krokov od neho a keď mu ukážem sadni, ľahni tak to spraví - síce pomaličky, ale spraví:D, zatiaľ však len v tichom prostredí, ale i to pôjde). Pôvodne som Esimu chcela spraviť mini cvičisko, ale priklonila som sa k názoru, že pes by mal cvičiť prekážky mimo svojho územia. Svoje územie nech využíva na behanie, hranie a stráženie. Tak tieto veci chodíme cvičiť mimo - fantázií sa medze nekladú:D

—————

Zpět