Ovečky, kravičky a čo ja najviac ľúbim

23.07.2008 12:38

Vždy keď paničku chytí "mlsná", joj to sú dobré časy aj pre mňa:-) Aj včera poobede tak bolo. Sadli sme si na záhradu a mlsali sme spolu ovocíčko... najviac z ovocia ľúbim: čerešne, višne, melónik,hrozno,marhule, nektarinky, broskyne, jabĺčka, jahôdky a banánik, mňami mňami:-)  To ja veru môžem. Ochutnal som aj rovno z kríčka čierne ríbezle, ale brr to nemusím. Zo zeleninky som vyskúšal kúsok paradajky a papriky, to som síce spapal, ale nič moc. A keď som už pri jedle ja ľúbim ako každý hafan dobré mäsko, granulky, cestovinky, ryžu a syr. A spolu s Emirkom ľúbime aj korbáčiky, ale tie žiaľ máme zakázané:-(( Takí zlí sú na nás.... a my sa ideme za tým "zabiť":D

Keď sme dopapali a mlsná  nás už prešla, vybrali sme sa na podvečernú prechádzku. Prebehol som sa opäť po lúčke, občuchal som svoje kríčky, stretol motýliky, ktoré rád chytám:D xi xi xi, behal som za mojím aportíkom a mlátil som ním okolo seba (aj panička schytala údery:D), stretli sme naše známe kone a ej veru dúfam, že už konečne prestane pršať, bratranec Kayton ma už iste netrpezlivo čaká. Ako sme tak chodili, oddychovali, pozerali na svet... nejako sme poblúdili a ocitli sme sa až v Turii. Nuž presnejšie pri družstve v Turii. Panička s gazdinkou zastali, obdivovali prírodu, kochali sa nad nejakými kravičkami a ovečkami. Ja som dovtedy nevedel čo to je! Zrazu som začul žalostné beeee a potom zrazu buuuu. Až som podskočil. Čo to je?! A tak sme podišli bližšie a to ti vám tie zvuky vydávali práve tie zvieratká: kravičky a ovečky. Pred kravičkami som mal rešpekt, radšej som šiel hneď na zem, ale boli mi inak sympatické. Panička hovorí, že tam zájdeme aj nabudúce a zoberieme foťák:) Ale bolo tam super, až mi bolo ľúto odísť... Už som zvedavý kam nás dnes vietor zaženie:)

—————

Zpět