Na KV hovawartov Bojnice

18.06.2008 14:33

Ráno som sa v plnej zbroji zobudil už ráno o tretej a veselo som sa pozeral na svet a trošku aj ceril zúbky:D Ale sranda ma hneď prešla, keď ma z čista  jasna naložili do auta.  Najskôr som myslel, že ideme na návštevu k mojej rodinke alebo na stretko s Emirátom... veď keď som aj cez okno zbadal Emirátovu paničku, tak som sa tešil....

Ale nie. Cestovali sme ďalej. Hóre kopcom, dóle kopcom, doprava, doľava a opäť hóre a dóle... no poviem Vám, žiadna sranda. Môje bruško to nezvládlo a vyklopilo malú nádieľku na paničkine nohavice. Panička to však predpokladala a mala náhradné, takže som ani vyhubované nemal, skôr ma ľutovali. Keď sme konečne dorazili na miesto, moje malé psie srdce podskočilo radosťou. Prvý ma privítal Emirátko a hneď na to Everest - môj stratený brácho, ktorý žije v ďalekej Blave. Hneď sme sa spoznali:) A potom pribehli aj ďalší súrodenci: Etna, Elba, Monty a kamošky Dakara, sestra Cortina, mamka Afrika a teta Gajka. Potom sme už my šteniatka nevedeli čo so sebou a tak sme sa lomcovali, že nás museli až potrhať a odviedli na opačné strany.

Ale to Vám už bolo vážne. Všetci vytiahli nejaké handry, uteráky a sušili nás o dušu, česali, aby sme vraj boli krásny. Ja som bol krásny a najmä od hliny. Veď mi aj panička nadávala do prasiatok:D A keď sme už boli krásavci a krásavice, nahnali nás do kruhu. To Vám bola psina. A bol tam aj super ujo, ktorý ma nahneval... no veď usúďte sami. Najskôr na mňa zavolá a pískne na mňa super hračkou a potom mi ju ani nedá, tak som ho aspoň vyoblizoval... ale ani tak sa nedal presvedčiť. Poviem Vám, ale ten ujo bol poriadne zvedavý. Pozrel ma všade:D A potom sme mali bežať, ale to som už bol taký zničený, že som ledva šiel. Normálne som zaspávala a ak  sa paničke podarilo ma aj prebrať, začal som ťahať ako husky:))

Nakoniec som získal druhé miesto, panička bola milo prekvapená a potom už bol pre nás šteniatka len raj na zemi. Hrýzli sme sa, naháňali, papali, sliedili... čo Vám budem hovoriť. Nakoniec nás ešte raz nahnali do kruhu a to Vám bola švanda - niektorí čo boli v dvojke zapraihnutí sa bu´d lomcovali, alebo ťahali na rôzne srandy:) Xi xi. 

Jaaj bol to, ale dobrý deň... A navyše som získal super novú kefu na srsť, obojček proti blchám a kliešťom, kopu mňamiek a najmä hračku, ktorú ale načnem až zajtra, teraz sa mi už oči zatvárajú.

 

—————

Zpět