MVP Nitracacib 2009

08.06.2009 15:14

Dnes sme sa vydali na skusy do Nitry. Na túto výstavu som sa veľmi tešila, keďže sme si na radu Honzíka zaobstarali klietku a ja som sa mohla s kludným vedomím venovať naším priateľom a známym:D Trošku nás po príchode zarazili usporiadatelia, ktorý posunuli vstupnú bránu na parkovanie takmer na križovatku, takže náš plán vyložiť a zaparkovať auto inde nevyšiel:( Zaparkovali sme neplánovane hneď vedľa našej kamošky Veroniky, takže Estonovi sa hneď na uvítanie podarilo získať poriadne poškrabkanie od Veroniky a Tomáša:)) Do haly sme zaniesli veci, rozložili klietku a Eston sa tam v pohode zabýval. Natiahol sa a po čase aj zaspinkal. Nikto na neho neskákal, neznervózňoval ho a bol v celku v pohode. Občas brechol - najmä keď si mamina dovolila pohladkať niekoho cudzieho:) Ja som medzi tým kecala so Zuzkou Everestovou, Zuzkou Coralkovou, Katkou, vyšli sme si na dobrú kávičku a skoro sme sa tam aj zabudli:D Medzitým mamina nadväzovala nové kontakty a stretla veľmi milých ľudí od hovíkov. Po návrate som sa ešte pokochala krásnou hovawartkou Beast Mista Jaswin a už som mohla uháňať do kruhu. Posudzovala pani Ingrid Mikulášová (bývala poradkyňa chovu hovawartov) a posudzovala precízne. Dokonca tak, že sa to Estonovi aj prestalo páčiť a vyjadril svoj názor:( Prezrela štandardne zuby, výbavičku, pohyb -  behali sme do trojuholníka:o, behali sme dokola ale i tam i späť, a najmä sa zamerala na chvosty - nám ho 3x prezrela a poriadne prehmatávala a naťahovala a skúšala jeho dĺžku:(  Záverečné koliečko sme si zabehli len s Everestom (skončil V1 CAJC) a odniesli krásné V2 s nasledovným posudkom:

Posudok: "16-mesačný, stredná veľkosť aj skelet, dobrá hlava, volnejšie pysky, hnedé oko, rovný chrbát, dobre zauhlený, dobre nasadený i nesený chvost, dobrý pigment, za pohybu vyššie nesený chvost"

Eston sa pekne vrátil do svojho nového domova:D a pozreli sme si ešte niekoko hovíkov a šli sme domov. bol to naozaj vydarený výstavný víkend a som rada, že som mala možnosť stretnúť nových fajn ľudí a vidieť krásnych hovíkov:) Fotky z dnešného dňa nájdete TU.

VÝSLEDKY 

Pes trieda mladých

Everest Kráľovská Stráž - V1 CAJC

Eston Kráľovská Stráž - V2

Batanco Neskrotná vášeň - 3

 

Fena trieda mladých

Ester Folcrum - V1 CAJC

 

Fena trieda otvorená

Coral Sea Kráľovská Stráž - V1 CAC

Aranea Krumlovské Podzámčí - V4

 

Trieda šampionov

Daysi Gold Premio - V1 CAC BOB!!!!  GRATULUJEME:)

—————

Zpět