Hovawart Bambi

18.06.2008 14:38

Bauuu, mamička mojaaaa... oni ma dnes týrali, bauuu... Neviem, ktorý dvojnožec vymyslel ten pojem, že socializácia, ale je to obyčajné týranie. Spokojne som naskočil a uvelebil sa na zadnom sedadle s myšlienkou, že asi ideme naháňať šušky do lesíka... bolo mi síce divné, že tak skoro ráno, ale u nich pes nikdy nevie:D Miesto toho ma vysadili na neznámej ulici a potom sme sa prechádzali medzi kamennými kockami - vraj mesto:( Prešli sme sa po námestí, po trhu - tam bolo náhodou super. Na ľudí som kašlal z vysoka, miesto toho ma fascinovali všetky tie úžasné kvety, ktoré som mohol popresádzať... žiaľ panička mala iný názor. A tak som tam len sedel a hádzal smutné pohľady :(

Poobede ma prišla navštíviť Janka Žeri, ktorá ma vyhladkala a taaak som sa jej tešil, že aj brechať som zabudol, keď som ju videl. Zistil som, že sme jedna krvná skupina a tak som si len spokojne natiahol labky blízko nej a ticho som "priadol" ako poriadny pes ( pozn.paničky: ha, že priadol, chrápal ako drevorubač na lesy:D).

Ale dnes bolo horúco. Paničky sa teda rozhodli, že by som sa mal trošku schladiť a tak sme vyrazili ku Kysuci, kde sme kedysi lovili rybičku s Emirkom. Čvachtal som sa, hlavu som si celú ponoril do vodičky...jú to bolo žúžo. Chytal som vlnky, kamienky a panička len ľutovala, že nemá foťák, náhradné kraťasy a botasky, žeby aj ona šla... už sa veru teším, keď sa budeme spolu čvachtať. Odtiaľ sme šli na našu lúčku. Paničky mi natiahli novú plachtu v aute a tak som si mohol poriadne natiahnúť labky, spravil som si na plachte na chvíľku vlastný bazénik s vodičkou - teda bolo to tak, že som udrel labkou po fľaške a vodička bola na svete:D

A na tej lúčke som spoznal nové čudo. Malo to krídla a bolo to drzé ako opica. Vraj motýľ. A tak som sa rozhodol ho poučiť kto je tu pánom.  Bežal som za ním, ale paničky tvrdia, že som hopsal ako nevycválané kozľa resp. Bambi. No kto je to Bambi neviem, ale vraj tak ako skáče on skáčem resp. behám aj ja:D Skackal som si, občas trávičku prežúval, no kto sa má lepšie...

—————

Zpět