Frajerinky

18.06.2008 14:37

To, že som výmyselník by Vám mohli potvrdiť moji páničkovci:) Ale panička mi povedala, že sa s Vami musím podeliť o pár mojích "všestranných kúskoch".

Gazda ma naučil, že keď leží na gauči, že mám vyskočiť k nemu a pri ňom oddychovať. Paníček Tomáš, ktorý tu bol tento týždeň má však inú predstavu:( Ako vždy som pribehol ku gauču, že spravím krásny hop. Tomáš ma však hneď zrušil a zhodil, že vraj "kam sa hrabeš manták". Tak som vymýšľal, čo spraviť. Najskôr som začal na neho hádzať smutný pohľad číslo 23. Nezabralo. Potom som si pomyslel, že pôjdem na neho metódou varenia žaby:D Najskôr išla predná packa, zhodenie, posunutie trošku ďalej od jeho "chápadiel", ľavá packa, zhodenie, chvost - to celkom šlo, pravá packa - nevšimol, rýchlo ľavá packa a hup aj rýchlo zadné packy a už som tam bol ani sa nenadal:D

Druhou vecou je, že som zistil, že na drevenom stole sú občas dobroty. Pomôcka drevená lavica pri stole. Dvakrát sa mi podarilo v neprítomnosti vyskočiť prostredníctvom lavice na stôl - nič som nenašiel:( Ale stále skúšam. Keďže ma panička pri mojej loptošine pristihla, v jej neprítomnosti, prevráti drevenú lavicu opačne. Ha! Aj tak to pôjde. Zadnú packu dám na ten tenký drevený hranol, či čo to je, potom predné a zadnými labkami a zadkom sa snažím vyskočiť. Zatiaľ bezúspešne, ale raz to predsa musí prísť:D

Keď sme na prechádzke a náhodou idem dlhšiu dobu na vodítku a potom ma na bezpečnom mieste odopnú, moje telo sa zmení na neriadenú strelu. Uši sklopím, chvost sklopím pod zadné nožičky, zadok znížim a začnem behať do kolečka ako bezprízorný nekontrolovanou rýchlosťou a bez navigácie. Veď aj spávať tak chodím. Ja si proste slušne ľahnúť neviem. Ja sa musím vždy hodiť!!! o zem. Panička sa tiež na mne vonku zabava, ak si mám sadnúť tak najradšej si zadok položím na niečo vyvíšené, aby som sedel ako človek:) A viete ako zaspávam? Najradšej, keď môžem mať niečo v papuľke: najčastejšie deku, žuvaciu kosť, hračku a keď to nie je k dispozícií aspoň vlastný chvost alebo labku. Panička sa mi už aj vyhrážala, že mi kúpi cumlík:D

Inak včera bol absolútny vrchol od mojej paničky! No posúďte sami!!! Vyhladovaný na kosť:D som čakal na svoje žrádlo pred miskami. Panička mi nakoniec spravila super granulky, nasypala do misky a misku dala do stojana a potom odišla! Normálne ma týrala, ja som sa díval na plnú misku žrádla, ticho pregĺgal a volal ochranárov zvierat. No chápete, takto ma týrať?! Ale nepohol som sa!!! Asi po 8 minútach si ma všimla panička - normálne zabudla, že mi nedala povel. Hneď to napravila a ja som sa s vervou pustil do mojich granuliek.

—————

Zpět