Ako sa na nás slniečko usmialo

03.05.2009 15:30

Dnes sme absolvovali CVP v Banskej Bystrici. Eston už vyše týždňa sekal dobrotu... už sme sa pomaly začali zamýšľať, či máme doma vôbec Estona:) Jeho vzorné správanie vyvrcholilo v nedeľu na výstave. Skoro ráno som sa vykašlala na všetky rady tipu oddýchnutý, nepreťažovať, nekŕmiť a najmä neísť na lúku, kde sú bodliaky:D Ráno sme absolovali našu rannú prechádzku na našu lúčku cez potok a kroviská:)) Eston už tu akoby vedel, že sa kamsi pôjde, svoj obvyklý vodný záchvat obišiel. Aby ste boli v obraze, záchvat pozostáva z toho, že hneď člupne do najväčšej hĺbky, začne sa tam válať ako prasiatko v žite, postaví sa a behá s hlavou v potoku ako bezprízorný:))) To by bol fešák na výstavu:)) Tentokrát potok preskočil a pekne čmuchal. Poriadne sa vybehal, pocvičili sme a pri východe slniečka spoza hôr sme prišli domov, dali mu za hrsť granuliek a mohli sme vyraziť:) Na výstave sme sa stretli s našimi Strážnikmi a s kamošmi: Nikkem, Erboskom, Beatkou, Larou a mnohými ďalšími. Slniečko pekne začalo pripekať a posudzovanie v kruhoch sa mohlo začať. Voľnú chvíľu som si krátila so Zuzkou Everestovou a Vladkom. Ani neviem kedy a už sme zrazu museli nabehnúť do kruhu. Zbehli sme rýchlo z kopčeka ešte na normálnom vodítku a keď už pán rozhodca posudzoval predposlednú fenu, normálny obojok som položila s vodítkom na zem a založila výstavák. Ani ma nenapadlo, že to je poslednýkrát, čo vidím moje krásne - skoro nové vodítko s obojkom, ktorý sme dostali len minulú sobotu:((( Prosím, ten kto našiel obojok (oranžové lanko) s čiernym vodítkom vrátťe mi ho!!! Nabehli sme teda do kruhu, Eston sa pekne postavil do postoja aj celkom vydržal hodnú chvíľu kým sme čakali. Občas som ho musela ešte doupravovať, ale dalo sa:D  Pán rozhodca posudzoval veľmi rýchlo a jasne. Pobehali sme si, pozrel zuby, výbavu, zabehli sme tam i späť a už som len začula slová V1 CAJC. Veru som nechcela ani veriť! Veď po tých "úžasných" hodnoteniach a posudkoch, ktoré sme donedávna získavali, kto by veril, že skončíme s CAJCom:)) Teda pár ľudí verilo (tí na ktorých narážam vedia a ďakujeme im za neustálu podporu:) ). Tak som sa potešila:)) Zistenie, že naše vodítko aj s obojkom zmizlo bez stopy, ma ale absolútne nepotešilo - skôr sklamalo:(( Ale moja chyba... Nášmu bračekovi Everestovi sa tiež pekne darilo. V medzitriede sa držal úžasne a pri starších psoch si vybojoval krásnu známku V3. Gratulujeme!!! Úžasne si viedli aj Dakarka (V2, r.CAC), Coralka (V1 CAC) a Cortina (V2, r.CAC). Fidžinka dostala ako ostatné fenky v triede mladých VD. Napriek VD je to náramná fešanda a my jej veľmi gratulujeme!!! S Coralkou sme sa stretli aj pri behu o BOBa:) Tá Vám tak krásne behala, že nám veru chvíľku bolo ľúto, že toho BOBa si "nevyštrikovala". Coralka však získala krásne ocenenie v našej "súkromnej" súťaži o naj v chovateľskej stanici Kráľovská Stráž a získala krásnu medajlu. Gratulujeme Coruš!!!  Zároveň si včera na výstave vybehala aj posledné CAC, čím získala Šampiona SR:) Coralka veľmi veľmi gratulujeme... 

 Posudok TU. Fotky TU. Zápisok TU.  Výsledky z výstavy TU. Umiestnenie:

Eston Kráľovská Stráž - V1 CAJC

Everest Kráľovská Stráž - V3

Coral Sea Kráľovská Stráž - V1 CAC

Dakara Kráľovská Stráž - V2, r.CAC

Fidži Kráľovská Stráž - VD3

Cortina Kráľovská Stráž - V2, r.CAC

 

 

—————

Zpět