Tanec so psom

27.07.2008 21:06

Eston je pes plný energie. Na prechádzkach nemôže len tak bežať a čuchať. Stíha milión ďalších aktivít a často sme z prechádzky viac unavení ako on. Každý deň s ním cvičíme, cvičenie striedame s hrami - či už ide o naťahovanie sa o lietajúci tanier, aportík alebo skrývanie jeho hračiek. A včera som si povedala, že prečo nevyužiť čas, ktorý trávime na našej záhrade. Cvičiť tam s ním nechcem - na cvičenie používame ihrisko pri ZŠ a normálne prechádzky po Vlčincoch. Na venčenie, behanie, čuchanie, hrabanie využívame neďaleké lúky a lesy. Kúpať sa chodíme na dielo a tak naša záhrada doteraz zostala viac menej nevyužitá. Esi ju využíval len na večerné rýchle vyvenčenie tesne pred spaním alebo na večerné grilovanie resp. driemanie, kým sa nám ugriluje klobáska. Odvčera sme ju začali využívať na niečo rozumnejšie a to na Tanec so psom. Záhrada nie je najmenšia, elektrika na CD prehrávač je, tak prečo nie?! Iné športy s Esim nechcem ešte skúšať, kým nebude mať minimálne rok a nebudeme mať jasné, že jeho kĺby sú na 100% O.k.

A tak som včera naštudovala niektoré "triky" na dogdancing a začala s ním nacvičovať. A je to poriadna sranda a Esiho to zatiaľ celkom baví. Na moje prekvapenie som zistila, že podanie Labky, otočka, plazenie a slalom patrí práve do tohto športu. Labku už podáva bez pamlsku aj sám (teda ak nie je vystresovaný, alebo zaujatý iným psom), otočku a slalom zatiaľ zvládame na pamlsok. Inak skúšame Labku aj na preskačku. Ak mu dám znamenie ľavou rukou chcem aby mi podal jeho pravú packu. Občas nám to aj ide:D Plazenie je na tom najhoršie, ale snáď sa naučí raz aj to:D  Takže takto presúvam jeho nadbytočnú energiu. Miesto toho aby likvidoval nás alebo veci naokolo, prostredníctvom hier sa učíme jednotlivé figúrky:D Na niektoré si netrúfam - strach pred torziou - ale niektoré su fakt fajn:D A tak mám ďalšiu možnosť ako tráviť čas s mojím Esinkom, najnovšie zvaným Gamboš:D

—————

Zpět