Super cvičák

10.03.2009 19:34

FetchPo oddychovom víkende som ja ako "hlava" rodiny rozhodla, že treba ísť na cvičák. Dohodla som sa s Dankou a jej Lindou, že sa tam stretneme. K nám sa pripojil aj náš výcvikár Honzo a samozrejme nechýbali aj Laco, Bea, Katka a Fero. Poriadne sme si precvičili vysielanie na méty. Estonovi to šlo výborne - samozrejme, že 2x som mu to skazila ja:( - 1x som sa do šnúry zamotala a skoro som ňuchala ihličie na zemi, 2x som mu chudákovi omylom skočila na  šnúru, ale inak bol Eston výborný. Veru dobre sme si pocvičili. V istý moment musela Katka na chvíľku odísť. Už bolo šero a keď sa vracala späť, priviazaný  Eston nevidel kto to ide, tak pre istotu  zavrčal a brechol. Veru je z neho strážca:) Na konci sme si precvičili skupinovú poslušnosť a na prekvapenie aj tomu šlo... no dnes ma chlapec udivoval v dobrom zmysle:D Čo sa týka cvičenia vo voľnom čase - resp. čase cvičenia mimo cvičák trénujeme aport... pekne vybehne za ním, prinesie ho späť - samozrejme si nesadne bez "donútenia" a potom nastávajú dva scenáre: buď ho nechce pustiť alebo ho vypľuje.  Ale aj tak je to super a cvičíme ďalej:) Za kožou, s ktorou cvičíme "obrany" ide ako šialenec, len musím vyskúšať či na ňu pôjde aj druhému človeku a nielen mne a mojej rodine. Takže tak a už sa nevieme dočkať leta a letného tábora)))

—————

Zpět