Konečne na cvičáku

10.02.2009 19:29

Po náročnej výstavnej nedeli sme si šli oddýchnuť na cvičák. To oddýchnúť Vám možno znie akoby sme tam válali šunky:D Opak bol pravdou, ale čím náročnejší je cvičák, tým viac si s Estonom oddýchneme - prosto sme blázni:D My cvičák máme veľmi radi a veľmi nás to baví... Eston len vyšiel z auta a už sa šiel od samej radosti zblázniť - jeho cvičák bol na 50 labiek:D Pekne sme sa vyvenčili a už opäť raz bol pri jeho milovanom múriku. Onedlho prišli dve jeho lásky: Daysinka a Agi. Čo tomu psovi mohlo viac ulahodiť ako pohľad na nádhernú čiernu hovawartku Daysi a  na jeho kamoša Agiho (československý vlčiak). Zanedlho prišiel ešte Irbis s Honzom a cvičenie mohlo začať. Využili sme malopočetnosť našej výpravy, rozložili prekážky a precvičili poslušnosť. Najskôr sme robili poslušnosť v dvojiciach a Honzík videl veľa- preveľa chýb, čo mňa celkom potešilo, lebo viem, že máme pred sebou ešte fúru práce. Ako vždy Eston vedel všetko super, panička však zaostávala o 100%. Chudáčikovi som mu to len kazila:)) Potom sme po jednom prešli všetky prekážky a to bolo zas: nepredbiehaj psa- on ide na prekážku nie ty- stoj.... a veľa veľa podobných slov:)) Agi s Daysinkou po asi hodinke odišli a Eston zostal s Irbisom ešte na cvičáku. Mala som s Estonom doslova súkromnú hodinu, ktorá bola super. Výcvikár Honzík mi vysvetlil chyby, ktoré robím a tak viem, čo máme zlepšovať. Opravoval a opravoval - nuž k dokonalosti dlhá cesta:) Náš výcvik pre dnešný deň skončil dráždením Estona resp. obranou ak sa to tak dá nazvať:) A vtedy som bola na Estona hrdá... prečo? Najskôr Eston ešte behal za mňa (2x) a trošku sa skrýval a spoza mňa štekal, ale potom išiel už dopredu a poriadne štekal a veru keby sme vedeli, že sa tak do toho pustí, zápas o peška by mal vyhratý:) Potom sme ho na chvíľku ukľudnili a Eston musel zostať v kľude, ale hneď ako na neho H. dupol, Eston už sám šiel dopredu a vyštekával. A to som si myslela, že z neho obranár nebude:)) Veru potrebuje len čas...Ten nás veru ešte prekvapí....

—————

Zpět