Dlhý cvičák

13.06.2009 15:48

Dnes opäť raz prinášam novinky z oblasti výcviku a cvičenia. Estonko sa opäť raz vybral na stopy. S Dankou, Peťom, Katkou sme sa dohodli ešte cez týždeň, že dnes si opäť výjdeme spolu na stopy.  Mne sa konečne podarilo nezaspať a dokonca som na lúke už stepovala o pol hodinu skôr ako som mala. A tak som nezaháľala a šla našlapať stopu.  Spravila som rovnú stopu s 2 predmetmi. Dnes sa Estonovi nevodilo tak pekne ako obvykle, takže so stopovaním nie som úplne spokojná. A o označení ani nehovorím. Neviem prečo si Eston posledné razy povedal, že bude označovať v sede:) Hold dnes nemal svoj stopovací deň... Po stopách sme si šli na cvičák pre plenty. Na lúke sme rozložili 4 plenty a šlo sa na vec. Na to, že to Eston dnes robil prvýkrát som maximálne spokojná. Bolo by to úplne super, keby som mu to ako vždy ja nedokazila, ale bola som na neho hrdá.  Počas nácviku poprichádzali aj ostatní, takže nakonci sme si spravili ešte skupinovú poslušnosť. A s ňou som bola veľmi preveľmi spokojná. Spravil všetko tak ako mal a celkom rýchlo. Tú rýchlosť, presnosť a výraz však musíme ešte poriadne podolaďovať. Bolo dnes fakt super. A týmto vzdávam chválu Danke, ktorá to mala dnes na povel (Honzo máš veľmi dobrý zástup!, nič nám nedarovala a nahrádzala ťa v plnom rozsahu:D) a Peťovi, ktorý nám robil  figuranta:)

—————

Zpět