Cvičák, cvičák, cvičák

31.01.2009 19:41

Dnes sme sa opäť vybrali na cvičisko - tak ako vždy:) Eston už vytešený z domu v aute krútil tým jeho "malým" chvostom a po príchode, keď zbadal Jeckyho a výcvikára, nuž snáď by aj cez sklo vyletel:DD  Na cvičáku sme sa pekne zvítali, privazali sme hafanov k ich obľúbeným stĺpikom a hurá ide sa makať. Dnes sme pokračovali vo vyhľadávaní. Na začiatok sme si za tou našou "búdou" prešlapali kopec a ukázali si tri miesta, kde sa figurant skryje. Honzo, ale to nebolo od teba pekné, že si ma tam zavrel:DD, ale asi si musím zvykať:D Aby ste vedeli, boli dve pivnice "v zemi", tma ako v rohu a psi to miesto museli nájsť, vojsť dovnútra a vyštekať miesto, kde bol figurant.  Eston ma celkom prekvapil, trošku som sa bála, že keď bude na voľno, že sa radšej vráti k ostatným psom, ale pekne vletel do krovísk a hľadal, dokonca na 80% išiel smerom, ktorý som mu určila:D, občas síce privolanie haprovalo, ale vždy pribehol - len si musel skontrolovať, či náhodou za tým ďalším stromom niekto alebo niečo nie je.  Prvýkrát Laca celkom rýchlo našiel a dokonca aj vyštekal. Druhýkrát, keď sme boli na rade som už ja sama stratila prehľad, kde bolo to druhé či tretie miesto, kde sa ukryl Honzo a tak som si to pomaly prešla zľava doprava... a revír, hľadaj, revír a tak dokola. Eston naveľa aj Honzu našiel, ale dovnútra (kto by tam do tej čiernej diery šiel, však? - veď nech tam ide panička:D) tam vošiel až na Honzové privolávanie a potom si aj štekol. Medzi čakaním, kým prídeme narad sme si precvičili poslušnosť a celkom mu to šlo:) Na záver som spravila pár fotiek s mobilom - naši hafani na pamiatku a už sme ich opäť vypustili nech sa trošku pohrajú a bol čas ísť domov. Teraz už Eston len veselo odfukuje v pelechu a na niečo šteká:D Žeby našiel opäť Honzu?:) Budúci týždeň budeme na cvičáku chýbať:((( nakoľko ideme do Brna, ale potom už len cvičák - juchúúúú.

 

Fotky TU

—————

Zpět