A opäť raz cvičisko:)

11.10.2008 23:25

To, že s Estonom chodíme na cvičisko viete. Viete aj to, že je z neho "sympatický" puberťák veľkého rangu. Boli ste  uistení aj v tom, že ani svätí by s ním občas nevydržali.... Po minulých týždňoch, keď robil samú zlobu a ja som už pomaly ale isto strácala nádej, že Eston sa nebude báť, že si konečne ľahne a nebude robiť blbosti - vymýšľanie ako danú vec neurobiť - hmm ten PES má bohatú FANTÁZIU:D ... nuž moja nádej bola v hlbokom prachu:( Veď koľko času, energie a námahy som do neho dávala a výsledok  sa prejavoval tak, že "lepší vrabec v hrsti ako holub na streche":D Ale k veci.  Eston si dnes na cvičisku počas celej doby cvičenia vždy na povel Ľahni aj ľahol bez toho, aby sa snažil príkaz obísť, len raz sa vyvalil v jeho typickom "krčmovom" ľahu:) A moja radosť tým neskončila... keďže sa Esi na obrane bojí, dnes napriek strachu nezdrhol, ani sa nepodhrabal pod dom (k preskočeniu múra raz nemal ďaleko:D) a dokonca na pár sekund prišiel dopredu predomňa. A ja som bola šťastná ako blcha:) Bolo to ako glg dobrej pramenitej vody pre človeka, ktorý je netúži po ničom inom ako po vode.... Takže po dlhej dobe pochvala toho môjho "teliatka".

—————

Zpět